Schleten

Godafton! Denna vecka har varit en ganska tuff vecka. Har kört dubbla träningspass varje dag och det har varit ganska tunga pass. Veckan har och kommer att se ut som följande:
  • Måndags: Löpning 60-20 * 20 på eftermiddagen, sen handboll 90 min.
  • Tisdag: Gym på dagen, sen handboll 90 min på kvällen.
  • Onsdag: Löpning 40 min på eftermiddagen, sen handboll 90 min på kvällen.
  • Torsdag: Gym på morgonen samt bålstab. Sen handboll 90 min på kvällen.
  • Fredag: Powerwalk en dryg timma
  • Lördag: Träning handboll 90 min, sen match på eftermiddagen.
  • Söndag: Match.
Om jag är seg nu så kommer jag nog att vara ännu mer schleten på söndag kväll. Men det är bara att köra på, känner ändå att kroppen orkar ganska mycket att man orkar mer och mer på gymmet så det ger resultat! 

Just nu sitter jag och Johanna och myser lite framför tv:n. Idag har jag varit väldigt effektiv med plugget. Behövde skriva klart min personliga del på projektarbetet och duktig som jag är blev jag klar precis i lagom tid till träningen. En klapp på axeln.

Imorgon har jag inga lektioner för har ju redan sportlov men ska ändå till skolan ett tag och träffa Mikaela och gå igenom projektarbetet och se vad vi har skrivit och se vad det är vi behöver skriva mer. Så det får nog bli någon timme eller två på vårt älskade Nacka Gymnasium. Sen efter det är det tänkt tt jag ska träffa Jessi pessi och gå och mysa i stan ett tag innan vi beger oss hem till mig för en grekisk afton med min familj och förhoppningsvis Figone! Då blir det myskväll som heter duga kan jag tala om för er! 

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0