Shleten...

Nu har jag då tränat från klockan 17, kanske behövdes efter alla havrebollar och muffins som bakades idag tillsammans med Jessica och Emelie. Först hade vi tränat med laget från 17-18:15, sedan hade vi besök av Mr Olsson från blekinge som skulle hålla två träningspass med oss för ca 100 tränare som satt på läktaren, flitiga med penna och block i handen. Det vi skulle fokusera på under träningen var passningsteknik och skotteknik, tror jag det var om jag inte missuppfattade det hela. Det gick bra iallafall men man är lite mör i kroppen efter 3,5 timmars träning. 

                

Nu ska jag duscha, borsta mina gaddar och sedan krypa ner i sängen. Riktigt skönt ska det bli.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0