Slutkörd

Att åka pulka var mycket jobbigare än vad jag kommer ihåg att det var. Pappegojbacken är nog världens längsta backe också (typ) så det tar en evighet att ta sig upp för den. Förr i tiden när man var liten åkte man ner och sprang upp igen för att man ville åka ner en gång till. Nu ville jag knappt åka för att jag ville inte bestiga berget igen. Men det är smällar man får ta. Jag och Emelie tog två uppvärmningsåk innan de andra kom och det var nog nödvändigt för de andra var på hugget ikväll. Malin körde hårt på tefaten, Sofi inte lika hårt men bra ändå och deras kompis Caroline var en höjdare på minisnowboard. Patrick och Robin får VG- i betyg, de satt aldeles för mycket men en tapper insats. 



1-0 blev det till mig i mulningen också mellan mig och Patrick. Oh yeah! Nu är det dags att ta av sig alla blöta kläder, ta en varm dusch och krypa ner i sängen. Inatt kommer jag verkligen sova gott efter alla aktiva timmar under dagen. 

Sleep tight. 
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0