Hörde jag skål?

Ligger nu i min säng och myser. Gårdagen slutade med utgång och det blev riktigt lyckat. Började kvällen med att möta upp Figone och Jessica med sina vänner på Ego. Alexandra var superglad för att hon vunnit bowlingen och Jessica var mindre glad och gav helst ingen kommentar. Så då droppade vi de ämnet för Jessicas skull. Efter en kort visit på Ego skulle vi dra vidare till Infinity som är ett nyöppnat ställe, vi mötte upp Richie och hans bitches och tog oss en titt där. En ren besvikelse. Vi kändes oss inte hemma så det blev en kort drickapaus och obehagliga män vid baren som var sugna på Alexandra. 

Vår promenad fortsatte vidare, denna gången till Magenta. Ett säkert kort, alltid trevligt där. Och visst vare, träffade även Mikaela som var på topp och det var kul. Men så länge fick vi inte stanna för överhuvudena ville vidare och då hade vi inget att säga till om. Denna gången var det vår slutdestination Ambassadeur. Pang sa det och jag och Figone shakade ass bland alla andra. Richies kommentar var att det var ganska mörkt där inne, men enligt mig så var det faktiskt ganska belyst så jag såg vart jag klev. För lampor fanns det.

            

            

Vårt sista stopp blev donken i Nacka, riktigt bra. Då var det ganska slitet. Nu till dagens aktiviteter. Vid tretiden kommer Alexandra hit och då ska vi göra oss snygga för Ellinores 20-årsfest. Ska bli riktigt kul! Simma lugnt.



Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0