Snö

Gomorron. För en gångs skull när man rullar upp rullgardinen på morgonen så ligger snön kvar ute som föll gårdagen. Riktigt vackert är det. Gårdagens kväll spenderades i soffan med bror som i lördags natt kom hem från Chamonix. Vi kollade på Australia eftersom alla sagt att den var så himla bra, men faktiskt så levde den inte upp till mina förväntningar. Den vara alldeles för lång och den kunde redan ha slutat efter 1,50 när alla var superlyckliga. Men men...

Nu ska jag snart hoppa i mina täckbyxor och ge mig ut och skotta uppfarten lite med order från familjens överhuvud. Hoppas Emelie följer med så kan jag mula henne lite. Muhaha. 

Fick några bilder från matchen igår också av en fotograf, alltid kul med matchbilder. 

      
Johanna

Kommentarer
Postat av: Jägarn / LEKSAND

Trevlig blogg från trevliga flickor. Kom till Leksand snart så vi kan ha lite ölhävartävling :)

Kram // Jocke

2009-02-23 @ 18:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0