Söndag morgon

Godmorgon! Jag kunde med nöd och näppe somna igår efter allt gråtandes på filmen men med lite lugna favoriter på sleep så gick det. Hatar min telefon just nu. Den har verkligen fått  sig någon knäpp. Det resulterade i två missförstånd igår när jag skickar ett sms som inte kommer fram förens typ 3 timmar senare och sen tar det lång tid innan jag får svar för att mobilen fuckar upp sig. Mycket irriterande.

Idag är det hur som helst handboll som står på schemat. Ska samlas med laget kvart i ett för att åka till restaurangen Telegraf för lunch som förövrigt har grymt god mat. Därefter är det match mot Skånela 16.00 i Nacka Bollhall, så hoppas på vinst! Be there!

Just nu ligger jag bara i sängen och degar men ska nog börja röra på mig snart igen för att klä på mig lite kläder. Får se om det händer något roligt efter matchen, tror det.

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0