Sportlov

Ja lite sur var jag på Emelie igår kväll. Vägra anstränga sig lite och fråga om jag också vill ha. Så skulle självklart jag gjort för henne...

Nu har jag ätit en god middag lagad av pappa, behövdes verkligen. Helt slut är jag efter träningarna idag plus den hela dagen i skolan, är ju inte riktigt van med att gå lång tid i skolan så detta var en oerhört ansträngande dag. Ska nog snart faktiskt traska neråt i huset och lägga mig i ett varmt skönt bad och mjuka upp min ömma kropp lite. Ja så får det nog bli. 

Det allra skönaste är att jag har sportlov nu, så himla underbart. Även fast jag är ledig för det mesta om veckorna så känns det ju extra skönt när man verkligen har lov. Ska bara till skolan i 15 min på fredag för att snacka med vår mentor om projektet så det räknas inte. Nästa gång jag sätter min fot i skolan blir den 4 Mars, ett riktigt långt lov blir det men det är jag värd. 

I kväll blir det mys med Emelie, fast det vet hon inte om ännu. Jag har iallafall planerat att vi ska se på Madagaskar 2 och kanske lyxa till det med lite popcorn eller baka något smaskigt. Trots hennes snedsteg igår med fruktsalladen så har jag förlåtit henne så i kväll är mysfaktorn på. 


Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

gosh så tussiga ni är!! de va bättre förr..



o vad händer den 4 mars?!

2009-02-18 @ 20:27:23
Postat av: Johanna

Ganska mycket miikiifödelsedag

2009-02-18 @ 21:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0