Städmani

Idag fick jag ett ryck. Jag började med att gå upp klockan kvart över åtta för att först gå med johanna ner till Saltängen och sen i raskt tempo fortsätta en bit längs vattnet i Duvnäs och sen vända och traska hem igen. Kände mig superduktig efter en timmes powerwalk! När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen ner och gjorde gröt till frulle, därefter fick jag nå jäkla ryck. Tog fram dammsugan och i bara underkläder dammsög jag hela huset (!), städade mitt rum, satte på en diskmaskin och fixade och plockade i köket. Nu är jag klar och det känns som att jag har gjort ett till träningspass idag, men man får passa på när man får dessa ryck, det händer inte ofta.. 



Nu kanske det är dags att klä på sig och sen halv tolv bär det av till skolan för att sitta och tjöta lite med Mikaela. Btw så är det galet härligt väder ute, man får riktiga vårkänslor idag! So long.

Emelie

Kommentarer
Postat av: Natti

Utmannade, Kolla in min blogg, NathalieHagman.devote.se

2009-02-20 @ 17:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0