Tajm for bed

Klev precis innanför dörren efter att ha jobbat mitt nattpass som taxi Johanna. Skjutsade in Richie, Emelie och Patrick till stan men kunde själv inte följa med eftersom jag har match imorgon. Smällar man får ta. Nu på kvällen hejade jag även fram Skurus stolthet Skuruiterna till en klar seger mot Bolton. Mina små änglar Jessica och Alexandra skötte sig galant och fick en daim av mig i matchenslirarepris. Inte en enkel utan dubbeldaim såklart. Mycket bra jobbat. 

Nu ska jag borsta gaddarna och krypa ner i sängen. Imorgon går bussen 14:00 från bollhallen till dalarna då vi ska möta Avesta. Kul kul.

Sleep tight, don't let the bed bugs bite. 
Johanna 

Kommentarer
Postat av: aaa

mer om matchen? :)

2009-02-26 @ 02:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0