Torsdag

Skönt att vakna upp till ännu en ledig dag. Hille förstörde dock de sista minutrarna av min skönhetssömn när han våldsamt knackade på vår dörr för att leverera ett paket, shame on you!

Gårdagens kväll spenderades hemma hos Richie med massa skitsnack och Boston Tea Party, självklart det avsnittet då de provar om man kan ersätta sex med träning eftersom R inte hade sett de. Om man känner för att skratta är det verkligen rätt program att kolla på!

Idag ska jag bara ta det lugnt och ta hand om syster som är sjuk, hon låter lite som en kråka när hon pratar så jag ska nog skämma bort henne lite med mina små bli-friskare-knep. 

Johanna

Kommentarer
Postat av: kevin

Att göra idag:

Försök till att styra fram en orgasm utan kroppskontakt utan via djup djup koncentration

2009-02-12 @ 12:32:26
Postat av: Johanna

Kevin, you can do it!



SEBBE SEBBE SEBBE

2009-02-12 @ 12:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0