Panglördag

Kom precis hem från en bakislunch, inte från min sida dock. Richie och Patrick kom och hämtade upp mig halv två efter att ha ringt och väckt mig vid halv ett tiden och sedan drog vi vidare och hämtade upp två till shletna pojkar. Alla dem såg rättså trötta ut vilket är förståeligt eftersom de gick ut hyffsat hårt igår, eller ja, väldigt hårt. 

Nu sitter jag hemma och ska snart byta om för nästa aktivitet på dagen. Om en dryg timma ska jag, Emelie, Emma och Cecilia vara hemma hos Mikaela och laga en god middag. Senare kommer Gustav och Daniel dit och då ska vi planera vår skiva som vi ska ha den 13 maj på EGO. G och D ska nämligen vara våra toastmasters så vi måste snacka igenom om hur upplägget av kvällen ska bli. Efter den trevliga middagen ska jag och Emelie åka iväg till Moa som har födelsedagsfest idag i och med att hon fyllde 19 år igår. Ska bli kul att träffa henne igen eftersom det inte händer alltför ofta... Hon bor ju så lååångt borta så vi tar bilen dit, smidigt att komma hem igen, sen får man väl leka taxichaffis till de som ska vidare in till stan. 


Snyggingarna Nathalie och Moa

Imorgon är det match mot serieledarna Sävehof, ska bli riktigt skoj. Så kom till Nacka bollhall 16:00.

Ciao!
Johanna


Kommentarer
Postat av: Sofie

jag kommer!

2009-02-08 @ 10:49:25
URL: http://sofiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0