Yummie med stort Y

Aa tjena! Idag har det varit en myspys dag med världens bästa Jessica. Var länge sen vi sågs bara vi och det var urmysigt. Vi degade lite och pratade lite sommar och massa annat skit. Sen blev vi dock lite rastlösa och vad är bättre än att baka smarriga saker!? Vi började med fluffiga havrebollar som blev sjuukt goda! Medan de var på kylning så letade vi upp ett nytt recept på choklad muffins, american style! De blev verkligen hur goda som helst, bland de bättre jag någonsin har smakat om jag ska vara helt ärlig. Det var choklad muffins med smarr smarr i mitten i form av en blåbärsgucka, så underbara. De fick till och med godkänt av familjen senare under kvällen.. 

          

Nu är jag ganska mör i kroppen efter de där 4 timmarna handbollsträning, men ruggigt kul! Kommer sova gott inatt. Morgondagen bjuder på 100 meters intervaller på björknäs IP så om det är någon som är sugen att kolla på när vi svettas är det fritt fram. 
Emelie

Kommentarer
Postat av: Sofie

Och ni har inte berättat för mig att ni har en blogg för att....?

Dumma kusiner. Jätte fin är den iallafall :)

2009-02-05 @ 12:24:59
URL: http://sofiies.blogg.se/
Postat av: Sannisen

svin är vad ni är.. ligger ni hemma och bakar medans jag går i skolan. Dryga ungar

2009-02-05 @ 18:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0