Coolt

Är det inte underbart väder ute? Kom precis hem från en promenad i Erstavik, riktigt härligt. Snön låg kvar på stigarna inne i skogen men där solen kommer åt var det riktiga vårvägar och fåglarna kvittrade. Underbart. Efter morgondagens lektion får jag påsklov och då ska jag njuta av det härliga vädret maximalt. Det blir mitt allra sista påsklov vilket känns lite sorgligt, men till min tröst är det nästan 2 veckor långt så det känns ändå bra. 

Dagens roliga händelse skedde på bussen på vägen hem från skolan. Jag satt på ett säte på ena sidan och Emelie på ett annat snett bakom till höger. Vid en station kliver det på ett gäng skolungar, ca 10-12 år gammla och tre tjejer tittar på mig med ett jätteflin på läpparna. Den ena tjejen, den som står längst bak står verkligen och vrålglor på mig och viskar till en av tjejerna "KOLLA, det där är Johanna Westberg, hon som spelar i Skuru IK" och den andra tjejen svarar då "Åhh, coooolt!" med ett ännu bredare leende. Den tredje tjejen vill också veta vad som händer och får så småningom veta samma sak och börjar fnittra lite. Efter ett tag får de syn på Emelie som sitter lite längre bak och säger då "Kolla, där är Emelie också" och alla tre tappar hakan. Detta förgyllde klart min väg hem från skolan, sjukt kul! 



Hittade bilden från reportaget förra veckan, kaxiga?

Johanna

Kommentarer
Postat av: sannisen

suuuugen e jag! Jojjo bara softar!

2009-03-30 @ 19:58:15
Postat av: Anonym

Cool ni är! kan ni inte länka till artikeln så man får läsa! =)

2009-03-30 @ 20:41:08
Postat av: Johanna

Klart jag bara softar sanna, du älskar det!



Absolut, klicka sedan på tidningen som syns så får man bläddra fram tills artikeln kommer. http://www.mitti.se/sv/Lokaltidningen/Nacka/

2009-03-30 @ 22:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0