Helg!

Helgerna börjar komma oförskämt fort nuförtiden, men jag ska inte klaga. Igår efter hockeyn skjutsade jag in Sebastian och Jesper till stan och efter det blev en väldigt lång hemresa.. Detta berodde på att Södra länken var avstängd mot väg 222 så jag fick åka nån jävla omväg på 40 minuter, jättelångt bortåt-ingen-vet-vad-det-heter-land. Var rejält irriterad när jag kom hem halv tolv, men vad gör man inte för två av sina favoritpojkar(!?).

Idag är jag som sagt ledig och har tagit det lugn på förmiddagen. Gick upp vid tio och åt frukost och slötittade lite tv med mina syskon. Jag skulle egentligen ha träffat Mikaela idag för att plugga projektarbete men vi beslutade oss för att vi skulle ta det imorgon istället och att vi idag skulle skriva lite mer på egen hand för att klistra ihop det mesta imorgon, snart är det ju dags för inlämning. Ska bli skönt att få ännu ett stort arbete klart och inte behöva ha det liggandes i bakhuvudet hela tiden. Så det är vad jag kommer göra idag, sitta och skriva på arbetet, man skulle kunna ha gjort roligare saker men ibland måste man helt enkelt prioritera. 

Om jag har tid och orkar ska jag förbi forum en snabbis innan intervjuen innan träningen för att göra lite ärenden. Men får se hur tiden räcker till. Nu tillbaka till dokumentet och den egna lilla världen. 


Puss å kram

Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack.

2009-03-19 @ 15:32:46
Postat av: Kajsa

Hej, jag är handbolls intresserad och hitta er blogg på nå konstigt vänster... Måste få säga att ni skriver bra och det va roligt att läsa, men måste också bara fråga: Är ni verkligen tvillingar? jag skulle inte ens gissa på att ni var syskon om jag såg er på stan eller nåt... =S

2009-03-19 @ 18:46:04
Postat av: Johanna

Kajsa,

Kul att du trillat hit. Ja, vi är faktiskt tvillingar. Inte många som ser likheter men jag kan lova dig att vi är det :)

2009-03-19 @ 20:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0