Morgon

Sol, blåst och snö. Det var det man vaknade upp till idag när klockan ringde, ovanligt tidigt faktiskt då jag behövde gå upp 07.55 för att det kan komma en reparatörskille mellan 8 och 11, mindre kul. Men de ska väl också få jobba liksom. 

Har fått oerhört mycket vuxenpoäng denna morgon då jag har gjort lite betalningar från min internetbank, känner mig mycket duktig. Nu väntar skola om lite drygt en timme men kan ta bilen idag så det är skönt. Väl i skolan så är det lektion i en timme sen blir det lite projektplugg med Miki i skolan, ska väl få klart det där jäklans arbetet snart, förhoppningsvis idag. Ikväll vankas det match, om man inte är så sugen på att ta sig till Bollhallen och hellre vill gosa ner sig i soffan så kan man se matchen på http://webbsport.se/ och klicka på vår match, Skuru IK - Skövde.



Nu är det dags att borsta tanden. So long

Emelie

Kommentarer
Postat av: Anna

Mitt i Nacka.. ni är i mitt hjärta!

2009-03-24 @ 13:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0