Shleten söndag

Idag har jag verkligen varit trött. Promenaden hjälpte en stund och jag var pigg i kanske 20 min, sedan kom tröttheten smygande igen. Plugga har jag verkligen inte haft ork för. Att tvätta bilen var mycket roligare än att sätta sig ner med kemiböckerna och börja ta in informationen. Jag har ändå lyckats läsa igenom de två kapitlen som jag på onsdag har prov på, så det var bra. Har precis kollat på wipeout, sjukt kul var det och kommentatorerna gör ju verkligen programmet. Det som förstör lite är ju att programledaren Sofia ska synas i bild hela tiden och leka snygg. Mindre prat på henne!

Om ett tag ska jag faktiskt sova, sjukt trött! Börjar 13:30 i morgon så kommer bli ganska många timmars sömn i natt, men ska försöka hinna med en sväng till gymmet innan skolan också. Emelie länkade precis en liten artikel om matchen igår, ganska farlig bild på mig. Eller? http://www.nvp.se/Sport/Skuru-Onnered/

Simma lugnt!
Johanna



Kommentarer
Postat av: nils

är du syster singel?

2009-03-09 @ 11:04:59
Postat av: Johanna

Japp det är hon, snygg sexig och singel.

2009-03-09 @ 12:20:17
Postat av: Nils

hur kan man få ta i henne?

2009-03-09 @ 15:10:23
Postat av: Johanna

Suuugen?

2009-03-09 @ 21:43:24
Postat av: Nils

absolute. Hon e hur söt som helst

2009-03-10 @ 16:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0