Trött.

Har precis tryckt i mig en avokado, en macka och ett glas mjölk. Riktigt smaskigt såhär efter träningen. Idag var det J-SM träning och den gick mycket bra. Finns några saker att peta på innan finalsteget i helgen men annars är vi fit for fight. Träningen avslutades med ett möte på en timma för att klargöra lite saker inför helgen som kommer. Sjuuukt taggad är ja!

Imorgon är det uppstigning 06:00 för kl 07:00 ska jag vara ute i Orminge för inspelningen för Tv4 Sport vinjetten. Fick mitt schema för några dagar sedan, 07:00 är det make + styling och 9:45 ska jag ut och skjuta lite i inspelningsrummet. Fett värt för tusen spän, blir nog att köpa lite nya vårkläder för den summan. Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen, läsa lite kemi och sedan knoppa. Hur skönt som helst.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0