8 dagar kvar

Helgen i Leksand var riktigt mysig och jag hann vila ut mig efter en tuff vecka. Helgen bestod av god mat, trevliga människor, vin, sällskapsspel, film och mycket annat, en kanonhelg med andra ord. Nu är det tillbaka till verkligheten och bara tanken på vad som händer nästa vecka ger mig nästan rysningar. Det är verkligen helt sjukt hur snabbt tiden går, om 8 dagar tar jag studenten!! Helt sanslöst. Det kändes som att det var en evighet dit baar för några veckor sen och att man skulle ha massor av tid innan det var dags men nu är det verkligen nära, sjuuuuukt! 

Idag är det superduber väder så just nu sitter jag ute på altanen och solar och läser lite manus. Det är helt klarblå himmel och väldigt varmt och skön, så man kan ju bara hoppas på att det blir lika fint väder den 2:a juni. Dagen kommer bestå av sol och sen gym någon gång på eftermiddagen sen senare ikväll ska vi nog träffas vi som ska spela upp pjäsen imorgon och köra ett litet genrep av något slag, får se hur det går.. Men jag måste iaf lära mig mina repliker, de 5 första sitter nu. Men kommer nog gå galant! Åh vad jag älskar det här.



Emelie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0