Allsång!

Har precis kollat klart på Champions League finalen. Den var inte så superspännande direkt men kul för Barca, heja heja! Och idag var det ju även sista dagen i skolan. Hur skönt som helst!!! Efter plugget åkte vi och gymmade och mina ben är inte att leka med nu. Som pricken över i:t stack jag ut och sprang i 45 min efter gymmet och kan säga att jag nästan kröp upp för backen som leder till huset i slutet. Sketajobbigt! Men man känner sig ju för jävla duktig efteråt. 

Jag var precis inne på svt:s hemsida och kollade lite och blev superglad att det snart är premiär för årets allsång på skansen! Det är verkligen en tisdag som man måste försöka pricka in under sommaren, minst en gång. Såg lite artister som kommer gästa scenen och de som har blivit avslöjade är: 

Måns Zelmerlöw - 23/6 
Malena Ernman - 30/7 
Lisa Ekdahl - 30/6 
A Camp - 30/6 
Caroline af Ugglas 7/7 
Alexander Rybak - 14/7 
Larz-Kristerz 14/7 

Jag vill ju VERKLIGEN se när Norges kung Rybak är där men då befinner jag mig på Gotland så det blir allt att kolla på de i tvrutan... 



Idag var jag även hos tandläkaren där jag fick det slutliga beskedet att jag ska få en "check" så att jag får tandställning. Har länge gått och velat nu om jag ska ha eller inte, men jag känner att jag kommer ångra mig grovt om jag inte har det så det känns ändå som ett bra beslut. Skulle haft det för massa år sen egentligen men då var man ung och dum, nu är jag nästan vuxen och har lyckats ta ett bra beslut. Tror jag. Så nu är det du och jag Ugly Betty!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Får man betala tandställningen själv då??

2009-05-28 @ 09:21:05
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej, det får jag inte. Jag var hos en sån där som avgör om dom betalar eller inte och då fick jag den där checken så att jag får det gratis.

2009-05-28 @ 09:32:31
Postat av: Emma

23 juni lät som ett intressant datum att besöka allsång =)

2009-05-28 @ 12:10:35
URL: http://henrysons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0