Efter rödsken kommer brunsken

Lika skönt att vakna upp den morgon när man ser att himlen är molnfri och vattnet spegelblankt. Gårdagens kväll var otroligt mysig, längesen man bara umgicks och spelade spel och hade det allmänt bra. Vi grillade gott och Lina hade fixat supergod potatis, sallad och massa såser. Kvällen avslutades sedan med monopolspelande där jag inte slutade som vinnare... Grattis Lina. Nathalie och Malin åkte ut ganska snabbt och gick istället över till guitar hero. Vi andra var tappra och spelade våra kort rätt men tillslut gav vi upp. 

Idag ska jag bara ta det lugnt, ligga ute och schteka lite och ta en springrunda tror jag. Sedan ska jag åka iväg till Lisa med bla de tredje hjulet Jessica och grilla för att sedan göra stan. Men nu ska jag ut i sooolen. 

    

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0