geblod.nu

Idag var det tidig uppgång eftersom jag skulle till jobbet, men jag var verkligen inte trött i morse eftersom jag gick och la mig halv tio igår kväll. Superskönt verkligen. Det blev inte ett sådant långt besök på jobbet heller eftersom jag sa upp mig idag. Har gått och grubblat över det ett tag nu om jag skulle ge det ett tag till men efter morgonmöte så var det ganska klart för mig att det inte var något för mig. Känner mig inte bekväm med denna sortens arbetsteknik och tror nog att detta var bäst, men tack Niklas för att du fixade jobbet åt mig. Synd bara att det inte passade mig. 

Om ett tag tänkte jag göra en god gärning. Jag och Emelie ska åka till Södertappen och lämna blod för bättre behövande. Tänk vad lite en halvliter blod kan göra för en människa, och dessutom får man supergod fika och en gåva. Hur bra är inte de?! Senare idag får vi finbesök av Steffe som har lite ärenden att utföra i Stockholms stad. 


Jag låg faktiskt inte bara hemma hela dagen... Jag lyckades ta mig ut till  Stockholm Modecenter jag också men hittade inga kläder utan bara smycken. Jag är riktigt nöjd över mina fynd från Snö of Sweden och några andra tjusiga märken. 

Johanna

Kommentarer
Postat av: Västeråssupporter

Då öppnas porten för att spela i Irsta igen ;)



Du är ju rätt så trevlig och hälsar till skillnad från syrran så jag tror att vi bara värvar dig faktiskt.

2009-05-12 @ 23:38:42
Postat av: Johanna

Haha schysst, ska tänka på saken ;)

2009-05-13 @ 12:17:19
Postat av: Emelie

Kul.

2009-05-15 @ 11:53:30
URL: http://nittinollfyranollsex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0