Home sweet home

Ja då var man äntligen hemma. Det har varit ett roligt läger och vi har lärt oss en massa vad gäller tekniken angående fys osv så nu har man lite att jobba på. Nästa läger blir den 26-29/6 och då är det mest fokus på styrka/kondition. Det kommer blir ett äckligt jobbigt läger tror jag, men det är sånt man får stå ut med ibland.

Nu har jag och Sebastian börjat göra dagens middag som består av hackebackspotatis, avokadosallad, bearnaisesås och grillat kött. Hur gott som helst! Det blir en lugn kväll sen, riktigt trött efter veckan även fast träningsvärken börjat försvinna nu. Emelie har lämnat oss för dalarna och Stefan. Hon åkte för nån timma sedan och kommer hem igen på söndag då även mamma och pappa kommer hem som igår såg en BJÖRN på vår tomt i lofsdalen!!?? Hur läskigt är inte de?! De satt och käkade middag med några vänner så ser de hur den går in på vår uppfart, sjukt ballt. Jag skulle verkligen inte våga gå ut på kvällen om jag var där, men hade varit kul att få se den. 
 
  

Om planerna håller så lämnar jag också Stockholm för morgondagen. Jag hade tänkt att åka till Västerås och hälsa på Martina som bor där och Jeppsson är också på besök så då blir det riktigt party på kvällen. Men nu ska jag sluta dagdrömma och gå tillbaka till lagandet av maten. Ha en trevlig kväll!

Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0