I love it

Åh vad jag älskar det här vädret! Det kan inte bli så mycket bättre en lördag. Just nu ligger jag och Johanna och njuter ute i solen på gräsmattan och leker med varandras fötter, en mycket rolig sysselsättning för er som inte provat det. Snart är det dags för lite lurre sen ska vi ut och hälsade på vår bästaste vän Jessica ute på Nack GK för hon har tråkigt, så vad gör man inte liksom! Sen efter den visiten så ska vi åka och och hejja på Hille som lirar mot BOO tror jag på Boovallen. Funderar på att skriva Hille på magen men det känns lite överarbetat så det blir nog bara till att lysa upp matchen med min närvaro. Ja det blir bra!

Nej nu ska jag göra något annat än det här. För övrigt så har jag en grym lista på spotify just nu, ooh ja!

Tjingeling alla underbara människor.



Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0