Nio dagar kvar.

Nedräkning. Endast NIO dagar kvar tills studenten och det är helt sjukt. Vissa börjar redan springa ut denna vecka som kommer nu och sedan är det vår tur att ta på oss mössorna. Kommer bli hur kul som helst verkligen. Längtar så mycket!

Gårdagens utgång var riktigt bra i Västerås. Vi började med en förförfest på balkongen i strålande sol och gick sedan på den rejält på förfesten. Tänk vad roligt man kan ha det. Tre tjejer ensamma i en lägenhet, kan inte bli annat än succé. VId elva tiden rörde vi hos in mot stan och det tog sin lilla tid. Hanna orkade inte riktigt med mitt och Martinas supertempo. Undrar varför?! Väl inne på stället shakade vi loss ordentligt och det var superkul. Vi var där till stängning och begav oss sen vidare till donken där vi också var till stängning. På donken träffade vi Andreas och Olof från Enköping. Riktigt otippat att träffa dom där just den kvällen när jag var på besök, men det var väldigt kul! Idag har vi bara softat på balkongen i strålande sol och sedan vid tre rörde vi oss in mot stan för att jag skulle hinna med mitt tåg och hanna med sitt till götet. 
Sebastian hämtade mig sedan på centralen och vi åkte och handlade middag. Det blev grillat kött med klyftpotatis, fetaostsås och till förrätt skagenröra och avokado. Mums! Nu har även resten av familjen kommit hem så jag ska kolla film med Emelie nu. Ha en trevlig kväll!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0