Pluggdag

Igår somnade jag kvart i tio, var väldigt längesen jag somnade så snabbt och sov så bra hela natten. Superskönt! Det tar ganska mycket på krafterna att festa en tisdag när man har hela veckan kvar typ, men skare va så skare. 

Idag har dagen bestått av plugg, riksprov i kemi i morgon så nu gäller det att alla pusselbitar har fallit på plats. Senare ikväll ska jag och mammi sy våra schnygga dräkter inför skivan på onsdag. Kan inte beskriva hur mycket jag längtar, ska bli så himla kul och nu är det bara några dagar kvar. Biljetter?

Nej nu var min paus slut så nu ska jag fortsätta pluggandet, men ska nog först göra lunch. Mannagrynsgröt med äppelmos, mums!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0