Sista skoldagen

Imorgon kliver jag för sista gången upp då jag ska gå iväg för en obligatorisk skoldag. Hur sjukt är inte de?! Min sista skoldag innan studenten är imorgon, sen behöver jag aldrig mer gå i skolan igen. Fast det kommer jag göra när jag vet vad jag vill med mitt liv. Nu har jag ingen aning och det känns skönt och obehagligt. 

Idag har jag bara legat och njutit av sommarvärmen som kommit till Nacka, hur skönt som helst. Vid fyratiden åkte jag och Emelie till Team Sportia i Västberga och provade ut joggingskor som vi ska få nästa vecka. Sedan åkte vi förbi kusinerna i älvsjö och hämtade lite stolar och bort för tisdag. Det kommer komma över 80 pers hit på mottagningen. Mamma är redan panikslagen. Om det inte är fint väder kommer huset gå i krasch av övervikt. 

   

Idag fyller superalexandra 19 år! Hon är en av mina allra bästa kompisar som jag håller väldigt tyglat koppel på. Vi har inte känt varandra så jättelång tid, tror det är i ungefär 2 år men känns som om vi kännt varandra sen navelsträngen klipptes av. Hur som helst, GRATTIS gumman! Du är bäst.

Johanna

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jääädrans vilka porriga bilder ;) eller? taack älskling

2009-05-27 @ 11:01:53
URL: http://alexandrafig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0