snööööre

Jaraaaah. Nu sitter vi i marres lägenhet i Västerås. Hanna och Martina har inte ätit sen klockan två så detta kommer bara gå utför. Jag själv smarrade i mig en McFeast när tågade hade stannat i Sveriges minsta håla. Nu dricker vi rosé fanta (livets vatten) och vanligt tråkigt vin och cider. Detta kommer bli superduberbra. Vi lyssnar på gamla klassiker och det är så bra. Hanna är supersnygg i sin lila klänning och snÖre, hur sexigt som helst. Jag gillar det iallafall. Tintin sitter och tar kort på sig själv i min tunika och är sjukt het. Jag sitter och leker här i fåtöljen och är bara allmänt schöön. Kommer bli en bra kväll.Marris dansar nu, hon är på G även fast hon har en instabil klack. Emelie du kan hälsa dalamasarna, hejja Steffe!

NU KÖHR VI!

Johanna

Kommentarer
Postat av: vajs

älska ditt inlägg

2009-05-23 @ 22:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0