Underbara vänner!

Åh herrgud vilken kväll det var. Har aldrig haft så roligt i hela mitt liv så måste bara tacka alla underbara människor som var där och hjälpte oss att göra kvällen till en oförglömlig sådan! Kan inte sluta le när jag tänker tillbaka på kvällen, tack tack tack tack!!

Igår gick dagen i ett ganska lugnt tempo med en rejäl sovmorgon, vilket kändes behövligt. Gick runt och degade och snackade skit fram tills tre då jag och Johanna åkte in till stan för att ha möte med vår fystränare, kommer bli ruggigt vältränade kan jag lova... Därefter var det hem och käka lite sen kikade Alex förbi och vi åkte ut till Mikaela i Saltsjöbaden och därefter hälsade vi på hos syskonen Ameln. En mysig kväll blev det med grillning, chips, cola och mycket roligt. Så tack för att vi fick komma och ha en skön torsdagskväll ute på Älgö. 

Jag vaknade för ett tag sen och ska kanske till skolan en snabbis i eftermiddag men vi får se hur det blir med det. Annars är det bara deg och sedan en löprunda hade jag tänkt. Åhh vad jag älskar mitt liv just nu, lever som i en glädjebubbla nu! Hoppas att den aldrig spricker!!

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0